Мешканка, поповнюючи мобільний рахунок своєї дитини на 225 гривень, помилково перерахувала 2 225 гривень. Повернути або перерозподілити гроші вона не змогла, оскільки оператор не має можливості переказу коштів між абонентами з різними типами підключення — контрактним і передплаченим. Про свою ситуацію жінка розповіла на сторінці у Facebook.

За її словами, відразу після помилки вона зателефонувала до банку, щоб скасувати операцію. Однак там повідомили, що платіж уже проведено, і порадили звертатися до оператора зв'язку - "Київстар". У компанії ж заявили, що повернення неможливе.

Додаток Київстар
Фото из открытых источников

"Я клієнт "Київстару" понад 20 років, майже 5 з них — на контрактній основі. Поповнювала рахунок дитини, хотіла внести 225 гривень, а випадково відправила 2 225. Відразу зателефонувала до банку — сказали, що гроші вже зараховані, і відправили до оператора. Телефоную у "Київстар", кажу, що гроші у моєї дитини, не хотіла б, щоб така сума лежала на його рахунку, і питаю, чи можна скасувати платіж як помилковий. У відповідь - "ніччого зробити не можемо, повернення не передбачено", - написала вона.

Тоді жінка вирішила просто переказати гроші собі чи чоловікові , але з'ясувалося, що система не дозволяє відправляти кошти між контрактними та передплаченими номерами навіть усередині одного оператора. За її словами, це створює абсурдну ситуацію: навіть якщо одержувач готовий повернути гроші, технічно це зробити не можна.

Популярні новини зараз

Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні

В Україні виявили комара, який може паралізувати людину

Термін до 31 грудня: пенсіонерів закликали зробити це, щоб не втратити пенсію

"Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни

Показати ще

"Київстар" фактично розділив клієнтів на два "табори" за типом підключення і не запропонував жодного способу повернути кошти. Мені пощастило, що гроші залишилися в сім'ї, але що якщо перевести їх на чужий номер? Клієнтам залишається розбиратися самим. Окремо відзначу манеру спілкування деяких операторів - підвищення голосу, схоже, у них гаразд", - обурилася жінка.

Київстар. Фото: скрін youtube

Реакция "Київстар"

У компанії підтвердили, що при поповненні рахунку абонент сам відповідає за коректність введених даних. Там також повідомили, що сервіс розподілу залишку для контрактних користувачів тимчасово не працює, вибачаючись за незручності.

Перекази між номерами з передоплатою

Для абонентів із передплаченим тарифом послуга переказу коштів стає доступною автоматично протягом двох діб після того, як сума витрат номера-донора досягне 40 гривень. Мінімальна сума переказу – 1 гривня, максимальна – 1 000 гривень за раз і до 3 000 гривень на місяць. Сума має бути кратною 1 гривні (без копійок), а залишок після переказу – не менше 0 гривень.

Нагадаємо, раніше склали для вас список найвигідніших тарифів для пенсіонерів від Vodafone, "Київстар" та lifecell.
Як повідомляв портал "Знай.ua", "Київстар" пропонує гарну знижку для абонентів.
Також "Знай.ua" писав, що користувачам дали інструкцію, як перейти на інший тариф.